Pages

Thursday, July 1, 2010

Clothing and Character Busana dan Karakter


Sporty casual: Style like this is generally an option for people who have an open nature, simple, or simple, and it is. Is active and dynamic characteristics, in accordance with the needs of its users who tend to give priority to convenience and flexibility in moving.

Feminine: This style is more dominated by the colors of soft pastels, with pieces that suggest elegance, soft, sweet, and very female.

Elegant: This style gives the impression of luxury, elegance, parlente for its users. Most of the choices of people who put quality, slightly closed, and not too happy with the excessive closeness in a relationship.

Contemporary: In this group, the general impression of the garment worn free expression, as well as they pleased,. While users can be characterized characters very confident, tend to be ignorant, unique, bold expression, and open.

Source: Nova Magazine


Sportif casual: Gaya seperti ini umumnya menjadi pilihan orang-orang yang memiliki sifat terbuka, sederhana, atau simpel, dan apa adanya. Cirinya adalah aktif dan dinamis, sesuai dengan kebutuhan para penggunanya yang cenderung mengutamakan kenyamanan dan keleluasaan dalam bergerak.

Feminim: Gaya ini lebih didominasi warna-warna pastel yang lembut, dengan potongan yang memberi kesan anggun, lembut, manis, dan perempuan sekali.

Elegant: Gaya ini memberi kesan mewah, anggun, parlente bagi penggunanya. Kebanyakan menjadi pilihan orang yang mengutamakan kualitas, sedikit tertutup, dan tidak terlalu suka dengan kedekatan yang berlebihan dalam suatu hubungan.

Contemporary: Dalam kelompok ini, umumnya busana yang dikenakan berkesan bebas berekspresi, serta sesuka hati,. Sementara karakter penggunanya bisa dicirikan sangat percaya diri, cenderung tidak pedulian, unik, berani berekspresi, dan terbuka.

Sumber: Majalah Nova

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.